Навчально-виховний процес на кафедрі є основною ланкою допомоги професійного становлення студента. Тому принципово важливо поєднувати теорію та практику, з найбільшою ефективністю передавати студентам необхідний обсяг знань i вмінь, навчати їх систематично працювати над собою, уміло користуватися набутими знаннями в умовах ринкових відносин. Виховання студента як фахівця орієнтовано на розвиток:
– глибокої зацікавленості, любові до обраної професії, професійної самосвідомості, ерудованості та компетентності;
– усвідомлення професійного інтересу й відповідальності;
– здатності ставити творчі завдання та ефективно їх вирішувати у вибраній сфері професійної діяльності;
– готовності приймати нестандартні рішення;
– відкритості для нових досягнень науки, техніки та практики.
Однією із складових професійного становлення є оволодiння знаннями та навичками співпраці з людьми, психологiчна готовнiсть працювати в ринкових умовах та вiдповiдати за результати своєї роботи. Результатом професiйного виховання є любов i повага до вибраної професiї, глибокi та рiзнобiчнi фаховi знання та вмiння, творчий пiдхiд iндивiда до вирішення наявних проблем, готовнiсть приймати нестандартнi рiшення, особиста вiдповiдальнiсть за справу, вiдкритiсть для нових досягнень науки, технiки та практики. Формами професійного виховання є бесіди, круглі столи, конференції, конкурси, диспути тощо.
«Етика спілкування», «Морально-етичні засади професії лікар»
Ліки всередині нас!
За ініціативи асистента кафедри поліклінічної терапії, сімейної, військової медицини та фармакології, клінічної фармакології Інни ЧЕБЕРНІНОЇ серед здобувачів освіти ДЗ «ЛДМУ» 20.11.2023 було проведено захід, присвячений актуальності донорства в Україні.
Захід зібрав 27 учасників, що були залучені до обговорення донорства кісткового мозку, юридичних аспектів, ризиків, стану проблеми в умовах сьогодення. Усім запрошеним була продемонстрована процедура забору матеріалу для включення потенційного донора в реєстр та заохочено до приєднання до реєстру UBMDR.