Лікарі за всіх часів вважалися елітою націй, професія лікаря зобов’язує не лише у фаховому, а й в загальноосвітньому, світлоглядному, культурному, моральному сенсах.
Анатомію називають філософією медицини – тому анатоми – теж певною мірою філософи, які чудово усвідомлюють цінність здоров’я і людського життя. Отож, перебування на кафедрі анатомії, спілкування з викладачами об’єктивно сприяє формуванню не лише клінічного мислення, а й загальнолюдських цінностей.
Відомо, що найкращі результати у вихованні досягаються власним прикладом. Співробітники кафедри переважно культивують відповідності етичним нормам, непримиренність до корупційних проявів (як щодо навчального процесу, так і загалом у житті), взаємоповагу і взаємодопомогу.
Ознайомлення з історією та здобутками кафедри, залучення студентів до наукової роботи і індивідуальне спілкування – це «цеглинки» для «вибудови» особистості сучасного лікаря і громадянина великої європейської держави.
Виховна робота на кафедрі ведеться за такими напрямками:
- Організація відпрацювань пропущених студентами занять і заходів спрямованих на дотримання навчальної дисципліни;
- Контроль за відвідуванням занять та дотриманням навчальної дисципліни студентами та викладачами кафедри;
- Організація консультацій з дисципліни анатомія людини;
- Організація професійної консультативної допомоги структурним підрозділам університету;
- Організація та проведення внутрішньоуніверситетської олімпіади з анатомії людини;
- Організація та проведення конкурсу анатомічної моделі;
- Оформлення навчальних кабінетів;
- Проводити бесіди серед студентів про здоровий спосіб життя;
- Підготовка студентів до участі у ІІ етапі олімпіади з анатомії людини;
- Проведення бесід із студентами з питань правил проживання, техніки безпеки в гуртожитках.